Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

2 dar kvar..

Kategori: Vardag

Hej! Nu är det bara 2 dar kvar tills jag slutar på mitt nuvarande jobb känns både sorgligt men kul att
börja på det nya på måndag.
Kommer gråta floder när jag ska säga hejdå o krama o vinka till barnen. Å även tacka av alla kära
arbetskamrater, snyft snyft..
Men livet måste gå vidare,, bara bra att röra lite på sig man växer i sin roll.

En rolig sak som damp ned i brevlådan ida var inbjudan till syrran bröllop, hon hade scrappat ihop
ett jätte fint kort. Vigsel äger rum på arlanda kapell o november. Ska bli både spännande och roligt
att gå på mitt första bröllis:-)

Har också idag sms at mycket med min kryssnings flirt Jarno hiihii. Vi försöker hitta tid att ses på ,
men som sagt det är inte lätt. Får se om han snart e hemma så man kan få prata lite med honom
över msn, måste snart gå o lägga mig.

gonatt kram från mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: