Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

blött..

Kategori: Vardag

Ja hösten är nog här nu..... eller vad tror ni? synd om dom som tog sen semester då vill man nog
ut och resa till varmare bräddgrader.
Och det känns att man inte har varit ute på hela dagen. Tog en cykeltur hem från jobbet iallafall :-) duktigt
Å idag låt ett kuvert i brevlådan, hade redan fått mina kort jag beställde från postfoto 70 kort. Nu behöver
jag bara ett till album att sätta dom i också hihi.
Vart beställer ni era kort ifrån? Pröva postfoto billigt och kommer hem i brevlådan snabbt det kan inte bli bättre.
Nä nu ska jag ta tag i städar handskarna, samtidigt som jag ska ta och titta efter en bra film att se ikväll.
Och eftersom jag är så inne på drama nu så blev det just en drama ( August Rush).
trevlig kväll på er i regn rusket.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vi har ju sen semester :) Men vi njuter av att slippa gå ut.. men om en vecka åker vi till Grekland och får sol, som tur är haha..

    Har du hört något om hur Lucas har det? Micke försökte ringa Birgitta men hon svarade inte.

    Kram

    2008-08-05 | 19:36:18
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: