Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

arbetsdag

Kategori: Vardag

Idag har jag jobbat, och det kändes både jobbigt för att man inte fått
sova, och rätt trist för att det varit så lungt, inte samma höga tempo som
det brukar dom här dagarna när många är lediga. snar är det
nyårsafton,, vad gör ni då? vi åker iväg till syrran i örebro, där vi äter gott
och umgås med hela familjen o bara njuter av ännu en veckas ledighet.
nä nu ska jag sätta mig o öva lite på min nya julklapp,, eller ska jag ta
tag i  boken jag fick.,, vi får se . Nu kommer mitt matglada troll hem:-)

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vi blir hemma, ska bli skönt. Hoppas ni får en mysig nyårsafton i Örebro.

    Imorgon arbetar jag sista dagen, sen är jag ledig till 25 JANUARI=)

    Kram

    2008-12-29 | 18:39:13
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: