Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

gonatt nu sov gott

Kategori: Vardag

Gokväll alla bloggare, jag är helt slut känner att det inte blir så mycket bloggande för min del. haft möte på jobbet
ikväll. Mötet slutade halv åtta kommer hem ska duscha lägga sonen,. klockan närmar sig nio och vad finns det för tid för mig så här sent när man inte orkar någe mer. Och på tal om middag har det inte blivit någon heller, så nu sitter jag och
petar i mig musli och mjölk, får nog bli en smörgås med. Mötet var iallafall väldigt trevligt och givande.
Imorgon är ännu en lång dag att se framemot på jobbet.

ha en trevlig kväll kram

Kommentarer

  • ~~M A R I E~~ säger:

    Tack så mycket, har tagit alla bilder själv. :) Tycker bara det är kul att fixa med designen.

    2009-04-16 | 21:29:04
    Bloggadress: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: