Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

stark sol

Kategori: Vardag

skönt med fredag,, i eftermiddags fick jag solsting hm ,, började känna mig yr, och jag blev så yr så jag
trodde jag skulle svimma, hade ju inte druckit mycket vatten så jag gick en en stund och drack glas efter glas.
när jag var inne blev jag också illamående till och från. jag kände mig allmänt flummig och behövde sitta ned.
men efter mera vatten, och lite mat så mår jag ändå bättre. Trött och mosig efter 4 dagars arbete ska jag nu fortsätta min kväll. fast jag hade  solsting idag så ska jag sitta i solen imorrn, då är man iallafall ledig:-)
kram

Kommentarer

  • ~~M A R I E~~ säger:

    Jag har aldrig haft clips faktiskt, så det blir spännande att testa.

    Detsamma! :)

    2009-04-17 | 22:43:27
    Bloggadress: http://mandelstrom.webblogg.se/
  • Frida säger:

    men vad läskigt!!

    Hoppas att du & sonen får en jättefin helg!

    Kramar<3

    2009-04-18 | 10:37:40
    Bloggadress: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: