Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

tokig i Name it kläder

Kategori: Vardag

Hej mina läsare, Idag har jag varit på sjöliden på planeringsdag. En bra dag med god mat .
Fick också kortet idag YES nu ska jag börja röra på döfläsket hihihi.
Barnbidraget idag, såklart så ska det små handlas lite. Fick ju ett sms att barnklädes butiken Name it hade 20% på
valfritt plagg. Och jag som gillar deras kläder, Lucas sliter så hemskt på byxor redan. Så det blev ett par byxor till och
två långärmade tröjor.
Handlar mer kläder till Lucas än till mig själv:-) men så är det ju min älskling kommer först.



Här är ett tidigare köp från Name it


Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vilka tuffa kläder, till en tuff kille =)

    Hoppas du/ni får en fin lördag / Kramar

    2009-02-21 | 08:17:24
    Bloggadress: http://nogg.se/frujenny

Kommentera inlägget här: