Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

tisdag..

Kategori: Vardag

Hej bloggen!!
trött efter ig¨år och inte sovit så  bra.. skönt med sovmorgon imorgon:-)
Igår slog Lucas i sina tänder på förskolan så dom blev lösa,, men som tur var så är det mjölktänderna som  han ändå
ska tappa. Men idag var hos tandläkarn för att vara extra säkra att inte tanden under har skadat sig.
Det såg fint ut, en röntgen bild, ny tandborste och en leksak så var allt bra igen:-)

Jag sliter mitt hår ..heh vet inte vilken färg jag ska ha,, testar med olika toningar. Har nyligen gjort det ljust efter att testat mörkt, och nu ångrar jag det ljusa och vill ha mörkare igen heheh,, snacka om beslutsångest.
Lika bra att testa sig fram lite..

Vad är det på tv ikväll? nån som ska se nåt bra.. jag orkar inte tona håret ikväll får bli imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: