Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

barns funderingar

Kategori: Barnprat

Ja, så var vi hemma från skolan, ätit och ny duschad son då han får ur sig mamma jag vet vad det här heter, det heter pung, jag har pung det har ni tjejer också. ÄÄÄÄh nä men vi har ju snippor vi har ingen pung som hänger säger ju jag då.
Tänk om man skulle klippa av den säger han, men gu tänker du göra det säger jag, vad är det för tankar..det får man ju inte göra.
så säger han man har två kulor. Ja säger jag det har man, tänk om man skulle ha en säger han då. ja sen slutade det egentligen där men jag skulle ju ha forsatt men det blev lite brott isäng.

Den här åldern e ju så kul, barnen har så mycket funderingar om saker och tin g och roliga kommentarer.
Men det är ju också himla bra att de kommer fram och att man i lugn o ro sitta hemma och disskutera.

Kommentarer

  • Lisa säger:

    hehe gulleplutt, ja tänk om man bara har en...

    kram på er!

    2009-10-16 | 12:17:47
    Bloggadress: http://www.majamyra.se
  • Smsa Låna säger:

    Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

    2011-07-20 | 01:59:53
    Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här: