Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

en lång måndag.....

Kategori: Vardag

hej bloggen! Jag väntar på att min kamera sladd ska dimpa ner i brevlådan. Jag glömde ju såklart den i örebro hos syrran, alltid glömmer man något hihi.
Så nu får ni tyvär vänta med att se fler bilder från helgen. Igår söndag var vi ut med syrran och hennes familj och plocka svamp. Efter en stunds promenad hittade vi massvis med trattkantareller. Det var kul, Lucas tyckte även det var kul fast han inte gillar att äta svamp. Jag var iallafall helt slut efteråt och mycket frisk luft fick vi. Väl hemma gjorde vi kantarell crepes, mums va gott det var. Bilder får ni se om en dag eller två så kika in ibland så ni inte missar något:-) kan komma en eller annan svamp bild också.

Nu är jag väldigt trött och orkar inte mer än att fortsätta varva ner efter jobb och möte.
så ha en fin måndagkväll natti på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: