Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

gokväll..

Kategori: Vardag

hej mina vänner!
ikväll har jag jobbat till 18 och gjort en köttfärspaj till kräftskivan som blir imorgon, den smakade bra och hoppas andra tycker det med:-)
Så imorgon min tidiga dag så blir det åka förbi systemet och handla något att dricka till maten.
På lördag blir det utgång med Helena och innan dess blir det lämna Lucas till dansen.
Nä jag måste fota i helgen också:-) såklart.

En fullspäckad helg och rolig på alla möjliga vis.

Kommentarer

  • Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins säger:

    sv. tack så jätte mkt :D

    Kom just hem från en utekväll i skogen med öppen eld och gott sällskap :D Bilder finns på min sida :D



    Sov så gott och hoppas vi hörs imorgon! :D

    2009-09-04 | 01:03:20
    Bloggadress: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: