Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

Glad...

Kategori: Vardag

Såååå glad ida, saker o ting börjar reda ut sig för mig. Jag har väl berättat att jag varit
på arbetsintervju och idag tänkte jag ringa o lämna besked att jag är intresserad och
tacka ja, då ringde dom före mig och fråga om jag ville ha det och att jag dessutom
kommer att få jobbet som fast barnskötare. Oj va jag blev överlycklig, det var en tyngd,
som släppte från mina axlar. Ska bli kul med nya arbetskamrater, en ny arbetsplats och
att få utvecklas i det man är bra på. JIPPIIIIIII :-)

Lucas är inte hemma än, han kommer hem till mig på torsdag eller redan onsdag
kväll om han vill, saknar ju honom nå fruktanssvärt mycket. Så jag o morfar fixar presenter
sålänge som han är borta det är ju perfekt. idag köpte vi en begagnad cykel åt han, eftersom
han har vuxit ur den lilla 12 tum. Så nu säljs det saker som han vuxit ur och köper nytt :-)

Lucas nya cykel (födelsedagspresent) sssshhhh..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: