Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

så söta...

Kategori: Vardag

Babyskor

Å i lördags gick jag igenom saker i källarn, hitta då en massa barnskor lucas haft, och efter
hans kusiner.  Tänkte att jag skulle sälja dom men sen såg jag 2 par jag verkligen ville spara.                                             De var så söta o knappt använda. ett par var i strl 18 o ett par nike i strl 20. när ni ser dom förstår ni varför jag spar dom. 
Och jag har ju faktiskt tänkt att jag ska ha ett barn till med tiden, hoppas, hoppas det blir så. 
Resten av skorna var med fina o inte så slitna heller, men det säljer jag nu. allt kan inte ligga o ta plats.
Är det ngn som läser min blogg o e intresserad av att kika på dom så hör av er. :-)
Här kommer nu en liten bild på dom jag sparar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: