Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

I höstrusket

Kategori: Vardag

Hej idag mår jag mycket bättre, åkte med en kompis till ica maXi och sen till coop. Där jag mötte mitt eX bror Micke och
hans flickvän Jenny, jätte kul att träffa er igen, det händer inte allt för ofta.
***
Idag har jag äntligen införskaffat mig japp Sophie Kinsellas bok " en shopaholic i New york ".
Tänkte att det skulle bli en kväll med först ett bad sen tända ljus och en bok, och en film om jag orkar.

Trevlig myslörda kram

                                       

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Mysigt :)

    Och jag tycker absolut att vi ska börja träna nu i höst, dem dagarna då du inte har Lucas.

    Kram

    2008-08-09 | 22:25:29
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/
  • Lisa säger:

    Kul att du ska läsa Kinsellas böcker, Hon är ju bra! Men jag trooor att den rosa boken "En shopaholics bekännelser" är före den orangea. Men det gör väl inget. Har läst ut den vita nu :) BRA!

    2008-08-09 | 23:20:57
    Bloggadress: http://majamyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här: