Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

+-

Kategori: Vardag

Mitt stora minus, som jag fick höra idag på mitt  medarbetarsamtal.

d¨å har man fått smisk av chefen idag hehe inte riktigt, men
ett stOrt minus för att jag har hög frånvaro på jobbet, ÅÅÅåå
det är inte kul, och måste göras nåt åt. Men vad gör man då
om bara jag kan vara hemma med sonen.???
Det är inte lätt att pussla ihop det, men jag vet att det kommer
att ändras på det framöver, om bara han inte är sjuk ständigt
varannan vecka vilket han har varit. Fortsätter det ska jag utreda
varför,,, Han är sjukare än någon annan femåring.
Orolig blir man. Varken kul för honom för mig eller jobbet. Imorgon
ska vi till sjukhuset för att kolla upp hans allergi mot jordnötter, om
han fortfarande har ett högt värde som sist.

Nu känner jag att det är dags att sova även om vi har sovmorgon.
kram mina vänner

Kommentarer

  • Lisa säger:

    usch inte kul när alla blir lidande liksom...hoppas det löser sig snart.

    2008-12-17 | 14:35:11
    Bloggadress: http://majamyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här: