Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

snart Lucia

Kategori: Vardag

I morgon är det Lucia firande på jobbet, så nu ska jag åka
iväg för att se om jag  kan hitta nå fina kläder att ha på mig
nånting rött kanske man ´hittar och sen en tomteluva :-)
visst e det väl kul,, varje år som går.. nä jag har egentligen
tröttnat p¨å att fira just lucia just för all stress o alla måsten.
tycker det är en jobbig tid, ja förutom allt gott att äta och allt
fint att titta på, men lite fin kan man väl vara iallafall. Ska också
se om jag kan hitta en pepparkakashatt till Lucas.,

så här såg lucas ut förra året, tomte hemma peppis på dagis.

ha det gött alla vänner..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Söt han är !!

    Hittade du några kläder?

    kram på er

    2008-12-11 | 20:11:17
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/
  • Lisa säger:

    hm, jag har ju massor med tomte, pepparkaks, och stjärngosselinnen som lucas kan få. Dem är ju för små här hemma nu...Skulle jag ha tagit med ju! Men de passar nog han nästa år kanske, vi får se. Hur gör du i jul nu då? Pappa åker tydligen till Gotland i.a.f

    2008-12-12 | 13:07:19
    Bloggadress: http://majamyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här: