Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

tredje advent..

Kategori: Vardag

Redan tredje advent, snart jul nu går det fort. Trist bara att vi är
utan snö, det är ju det som tillhör julstämningen. Skönt att jag
har hunnit handla de mesta av julklapparna, det som jag har kvar
nu är till mamsen o pappsen.


Idag har jag varit på en spaklass, produkter från Mary Kay.
Gina gav oss först ett skönt fotbad och sen fick vi rengöra
ansiktet och sminka oss. Kände mig riktigt pigg o fräsch efteråt,
vad lite kan göra så mycket.
Beställde en julklapp till mig själv som innehöll en hudvårdsserie
för ansiktet. Fick en liten gåva eftersom jag beställde, det var en
hand cream och en liten tub med night cream.
Tycker produkterna verkar bra det som jag testat och det luktar
så gott. I januari blir det en hudvårdskurs här hemma som Gina
ska hålla i.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tack för inbjudan, så klart kommer jag och det blir nog troligtvis med mamma =)

    kramar

    2008-12-14 | 20:01:05
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/
  • Jenny säger:

    Tack för inbjudan, så klart kommer jag och det blir nog troligtvis med mamma =)

    kramar

    2008-12-14 | 20:01:59
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: