Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

ork..

Kategori: Vardag

hej alla mina bloggläsare, är inte inne lika ofta eftersom jag nu den senaste veckan
har varit sååå trött,, har inte haft orken o tiden att sitta o skriva. Det är så mycket på
jobbet att tänka på, och tillomed så tar man hem jobbet fast man inte ska. Man har ju
också en fritid en själv att tänka på. Men nä när tar man hand om den.???

Var är snön???  den 17 nov förra året var det mkt snö det kan ni se på andra bilden längst ned.
jag längtar nästan nu efter lite snö, tycker det e supermysigt, kul för barnen.
förra året låg snön i början av november men nu verkar det som den e försenad.
ska bli mysigt att få ta fram julegran o tomtegarn sen o stakar o ljus, tycker det
är en mysperiod. Det ska lukta pepparkaka, lussekatt och apelsin.

tänker på syrran lite också,, trodde hon skulle blogga nåt från thailand,, men det
kanske kommer ett inlägg snart.
hoppas allt e väl med dom. vilket inlägg först pratar jag snö o sen thailand, hehe
fick iallafall skriva av mig lite tankar.

 
är så nöjd med mina vintermotiv  från förra året, klicka för större bild..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: