Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

måste berätta..

Kategori: Vardag

Innan påsk så kommer en lång man och ringer på dörren,, flera ggr han ringt på innan har jag inte öppnat.
Men den här gången gjorde jag det, dum som man är.. Jo då är det com hem som vill sälja sina tjänster, om man
vill öka bredbands hastigheten ha hemtele eller fler kanaler,, han fråga om han får stiga in för att berätta mer om
deras erbjudanden och dom som jag är fick han komma innan för dörren, jag skulle sagt kan inte nu ska lägga min
son,, dom kommer så tokig tid som åtta på kvällen hur dumt e inte det. men det är ju då folk kommit hem dom är inte dumma.
han babblar på frågar vad jag har nu och om jag är nöjd.. jag fick säga flera ggr att jag är nöjd med det jag har, men att
jag kanske längre fram vill ändra något. Han säger men närdå, det är ju nu jag är här. suck jag sliter mitt hår.. GRRR
en som inte förstår sig på ett NEJ och det gör ju inte dom.
efter att han frågat varför flera ggr och jag tackat nej flera ggr höll på att sparka ut han av ilska. då säger han ja men då kommer jag tillbaka efter påsk då.. men va  f_n låt oss va. Jag kontaktar väl dom om jag vill ha högre hastighet.

Inte bara det när han står innan påsk innanför dörren ja då ringer en tjej från com hem och ska erbjuda samma tjänster som han.. Hallååå ge er nu tänkte jag. :-) én vid dörrn och en i telefon.

Vem tror ni inte ringer på dörren tisdagen efter påskhelgen om inte HAN från com hem. Jag trodde jag skulle slita mitt hår hihi jag sa nej tack igen jag har funderat över påsken och vill faktiskt inte ha nåt annat nu än vad jag har, är nöjd.
han hade svårt att ta ett nej,, och tyckte men ... stog och stamma och sa men ja allmänt flummig. SUCK
har lärt mig nästa gång att inte öppna dörren men samtidigt så kommer dom fortsätta komma och ringa på tills den dagen jag öppnat.. Orkar inte med dom.
ja det var den händelsen och han fick ett stOrt NEJ i pannan av mig för elfte gången.

Hade god lust att ringa com hem och berätta vilket jäkla beteende eller vad tycker ni,, vet att det var dumt av mig att öppna men ha han vid dörren kl 20 när man ska lägga sonen,, nej fick nog av hans påringningar.

har ni med råkat ut för nån jobbig försäljare eller liknande?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: