Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

blond med utväxt

Kategori: Vardag

Nä nu vill jag göra nåt radikalt,, vill göra en gör om mig,.,. har funderat på om man ska
ändra hårfärg till brunt,, men jag vet ju inte antingen blir det fint, eller så kommer man bara
ångra sig efteråt,.
Sen kanske det är bäst att man gör det hos frisörer som vet vad dom gör. Någon som har nåt bra tips till mig.
Ska jag våga att färga det själv hemma, eller bara testa nån mörk toning först som sen går ur```?
Snälla hjälp mig..

Mörkt eller ljusa slingor hmmmmmmm.......... svårt när man en gång gjort det ljust.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Gör det hos frisör, och du kan ju alltid låta dom bleka håret igen om du inte är nöjd, man lever bara en gång, testa !!

    Kram

    2009-02-22 | 21:40:07
  • Jenny säger:

    Duktiga du som simmat, synd att vi inte simmar i samma hall =(

    Vet du, det värsta som finns är att logga in på folks bloggar och dom har en musikspelare, så jag vart tyvärr inte så imponerad, men dom andra kanske gillar det, eller huvudsaken är att du gillar det. Jag kan ju alltid trycka på "ljud av" när jag besöker din blogg =)

    Kramar

    2009-02-22 | 21:47:23
  • Jenny säger:

    Det är nog som du skrev, att jag inte kan koncentrera mig då ;)

    Kram

    2009-02-22 | 22:13:25

Kommentera inlägget här: