Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

tankar..

Kategori: Vardag

Vad har jag gjort för fel`` ?  eller har jag gjort nåt fel om jag säger vad jag tycker, vad jag känner?
Vad man vill, eller hur man vill gå vidare?
Är det bra att diskutera om saker o ting då eller ska man bara gå vidare?

Ni undrar säkert vad jag babblar om men jag var tvungen att skriva av mig lite..
Jag tycker inte det är fel att vara öppen och säga vad man känner och tycker. Men sen förstår jag också
att i alla lägen kan det inte vara bra, det beror på situationen.
Att välja rätt tidpunkt är heller inte lätt, för det är väl aldrig den rätta egentligen.

Jag vill inte såra någon med mening, men jag vill också vara ärlig,,mot mig och mot andra.
kanske har jag just sårat mig själv nu.

Varför vet jag inte, vet jag inte vad jag vill, hur det ska se ut, ska man ha en bild för framtiden, ett mål?
jag kanske bara yrar..
Förlåt för jag sårat, förlåt om jag sårat, och förlåt om jag sårar ännu mer... Är jag för dum för att inse
vad det egentligen finns, vad finns framför mig. HJälp mig!!!

Kommentarer

  • Lisa säger:

    ja du sis, inte lätt med kärleken för det är väl den du syftar på?

    2009-05-08 | 12:27:16
    Bloggadress: http://majamyra.blogspot.com
  • Heidi säger:

    Livet är inte alltid en dans på rosor.

    Men alla evt. problem är till för att lösas ;-)



    Hoppas du får en trevlig helg! =)







    2009-05-08 | 12:35:22
    Bloggadress: http://skruttansplace.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Det är väl bra att du var ärlig, jag finns här om du vill prata av dig lite. Testade att logga in på MSN men du var inte inne =(

    Kram

    2009-05-08 | 17:25:38

Kommentera inlägget här: