Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

Testar nu..

Kategori: Vardag

SHAKTI den indiska spikmattan...  och den verkar helt fantastisk och bara använt den en gång.
Jag är röd över rygg, mage och ansikte ser ut som jag är solbränd hehe. Det känns så skönt,
det känns att blodcirkulationen är i full gång och känner mig avslappnad. Jag tror stenhårt på den
här mattan. Får testa den några dagar och känner jag mig pigg inte lika stel så satsar jag på en egen.
Att den hjälper mot gnissla tänder e helt underbart. Barn kan också använda den.
Dom första fem minuterna gjorde ont, men sen var det så skönt att man kunde somna. men ondast var att ligga på magen ajajajaj stackars mage hihi
Helt klart värd att testa... Du kan läsa mer om spikmattan här


Kommentarer

  • ~~M A R I E~~ säger:

    Hej!

    Hur har din helg varit? =)

    Spikmatta, låter väldigt spännande! Kanske skulle vara bra för kroppen.

    2009-05-05 | 23:13:59
    Bloggadress: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: