Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

högsommarvärme

Kategori: Vardag

Vilken dag jag haft, idag åkte jag ut med några vänner igen med båt lite utanför muskö, där vi
la till vid en klippa och sola och bada. Tre timmar låg vi där och hade det bra, kändes skönt
att få njuta ordentligt av dom sista dagarna på semestern.
"man ska  ha husvagn eller nej rättare sagt man ska ha båt " :-) så himla nice.
Tror jag fått knottbett i pannan kliar så hemskt....
nä har varit så trött idag eftersom jag var ute och dansa inne i stan igår också, så nu mina
vänner ska jag besöka kudden min . kram på er








Kommentarer

  • Jenny säger:

    vad härligt det låter, nu har du säkert energi till att ta nya tag på jobbet.

    När åker Lucas till Skåne?

    Kram

    2008-07-27 | 20:46:18
    Bloggadress: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: