Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

hej

Kategori: Vardag

gokväll,  har ni ätit nå våfflor idag? själv har jag inte gjort det, kom hem sent och sen har jag inte orkat men det tar jag någon annan dag,. kanske i helgen.
Var och handla lite smått på ica maxi, hittade 2 stycken aromatic doft ljus, ett som doftar vanilj och ett med bamboo
det är mysigt med ljus,..

På lördag ska jag vara barnvakt åt en god väns 2 barn, det är också då earth hour en timma på kvällen och robinson på tv samtidigt hmm hur ska man göra då..
Hur många kommer egentligen släcka ljuset den tidpunkten? kommer ni göra det?
jahapp det blir att lägga barnen tidigt och inge tv tittande hehe nä får se hur det blir. Och släcker man ljuset jag då får man sitta här fullt med tända ljus och spela fia med knuff :-) eller gå och läsa en kuslig saga för barnen:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: