Carinasblogg

Vardag Foto Inredning Inspiration Älskade son mm.

Smådalarö

Kategori: Vi upplever..

Ja då har jag varit på smådalarö gård i 2 dagar på konferens med jobbet. Mycket bra har det varit, trevligt god mat och mycket prat, skratt och spökande på gården hihihi wooho. Kusligt tur att det inte var mitt rum och mig det hände då hade jag skitit i byxan AHHAHAHAHAHAHAH. Man blir också väldigt trött efter 2 dagars konferens å det känner jag i kroppen och knoppen så nu blir det snart sova. En lugn och rofylld miljö med golf, tennis, kubbspel, bowl, samt bastu och en utomhusjacuzzi mm.
Nu lite bilder,,

Den vackra herrgården på smådalarö Gård uppfördes 1810 av Capitain
Carl-Peter Blom och är idag en fyrstjärnig hotellanläggning.
Behöver du avkoppling ta chansen och besök den idylliska miljön.



   

 
"Klickbara för förstoring"
       

Kommentarer

  • jennifer säger:

    åh tack detsamma :)! älskar bilderna, inspiratiooooon!

    2009-09-16 | 18:56:53
    Bloggadress: http://blackwedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: